Tak znova. Od zítřka hubnu.

16. října 2011 v 15:35
Jakože nedivim se, že přibírám. Jednou to přijít muselo. Prostě nemůžu jíst jako kluk v pubertě. Uznávám. Jsem holka a je mi víc než dvacet (o trochu).

Shrňme to. Mám vcelku vpohodě fyzičku. Mluvit můžu i při svižné chůzi do kopce, nezadýchávám se určitě víc, než druzí, spíš méně. Mám sílu v nohách z koloběžky, ale asi ne vytrvalost, svalíky začnou bolet při běhu. Chce to ale morál a běžet dál a ono to pak přestane. Unesu v ruce 5 pullitrů s pivem (a mamka varuje karpálníma tunelama, tak to už nedělám) a přeseknu špalek. Vykopu díru do země a přeřežu strom (strašně důležitý dovednosti, když bydlíte v paneláku!).
Nemám tlustej zadek ani nohy, tam, jsem přesvědčena, mám nabrány spíš svaly. Celdu nemám.
Nemám tlustý ruce ani kožní řasy z podprdy (nenosím ji totiž:D).
Břišní špek taky není tak strašnej, záleží co žeru, spíš mám prostě břicho neplochý, takový těhotný. Pokud nejsem ráno a ještě po záchodě - to nemám jedinou výhradu:D

Co mě teda sere? Jednak číslo na váze, jednak zrcadlo (jo, měla sem ho u těch popelnic nechat, bez zrcadla je život jednodušší...). Nelíbí se mi můj trup a břicho a nohy by mohly být tenší, ale ty přežiju.
A taky mě sere, že vim jak jim. Jak žeru. Jsem z toho špatná.

No ještě důležitej poznatek - chci s tím začít hejbat, protože od zitra už zase bydlim s chlapem a vim, jaký kusy se mu líbí (a na ženský mám prosim dost podobnej vkus, takže jeho představu schvaluju), přestože by si nedovolil říct mi, že sem bečka.

Moje představa - se spolužačkou sem domluvená na fitko nebo tak něco - někam mě prostě vezme. Ona cvičí s lidma, tak asi bude vědět. A je to dobrá prdel (td myslím ten přenesenej slova význam), já jdu prosím do fitka... No takže to jednou týdně, pak jednout týdně na hoďku plavčit a v ide případě jednou až dvakrát týdně běh se psem. Dvacet minut stačí, nač si stanovovat velké cíle.
A nežrat jak prorvaná, porce si nakládat s mírou a nejest zbytečně navečer. Pak si dávat syrovátku a psyllium a pít puerh a mít pořád dobrou náladu.

Myslim, že je teď dobrá doba na to začít, protože moje nálada je skoro uplně stabilní, až třeba na jednodenní výkyv tak před týdnem (beztak kvůli hormonům ale). Jo stabilní nálada v pozitivním smyslu - prostě se mám fajn.

Howgh. Co si dám na večeři již v rámci hubnutí?:D
 


Komentáře

1 fall fall | 16. října 2011 v 21:35 | Reagovat

velmi krátce (teď):

blbé je už tenhle přístup...nepotřebuješ hubnout. Stačí, když přestaneš tlačit velký porce a zbytečné sladkosti.

Je to mnohem těžší než začít jíst opravdu dietně, ale je to přesně to ono, čím se dostaneš zpátky k přirozené štíhlosti :)
A průser je, že většina holek dietářek/zbytečných hubnařek, jsou vpodstatě jen slabošky anebo lenošky. Včetně mě.
Stydím se za to.
...
Jez jak jíš normálně. Akorát sniž porce, a omez sladkosti.
Moje sestra přestala ládovat čokolády (jinak jí furt stejně hrozivě), a za měsíc a půl má dole 4kila...takže tak.

2 fall fall | 17. října 2011 v 21:17 | Reagovat

dneska si říkám, že bych měla taky s tím středem těla něco dělat...takže se přidávám k formování :)

3 těch je... těch je... | 17. října 2011 v 23:06 | Reagovat

omlouvámse teď za smazání komentáře, ale zrovna jsem řešila, co všechno se dá s blogem dělat, a tak jsem to zrovna vyzkoušela.
Už se to nebude opakovat. díky:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.